ayeeeeeeeeeee ayeeeeeeeeee

علی و لیلی

تو را دوست ميدارم،نمي دانم چرا؟ شايد اين طبيعت ساده و بي آلايش من حد و مرزي براي دوست داشتن نمي شناسد. اما چه كسي مرا دوست مي دارد؟ اي فرشته نازل شده بر چشمانم اي شقايق زندگي ام اي تنها ستاره آسمان قلبم اي زيباترين زيباييهاي محبت اي بهانه خواب شبهايم اي تنها نياز زنده بودنم اي آغاز روز بودنم اي نيمه پنهان من و تو اي معشوقه من تورا با تمام وجود دوست دارم و مي پرستم تو ای لیلی من ...............



نظرات شما عزیزان:

لیلی علی
ساعت23:07---23 آذر 1391
تنها عشقم
منم با تمام وجود می پرستمت
علی من خدای منی
خیلی دوست دارم عشقم
تا ابد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:,ساعت 23:0 توسط علی| |